Followers

Tuesday 16 August 2011

Kenangan Terindah

Asslamualaikum ..
Good Ninght semua . dah malam baru nak update blogkan . yela keadaan aku sekarang kurang menyenangkan . macam dugaan yang datang bulan puase ni . tak pe aku sanggup hadapi dengan ikhlas dan mendapatkan keredhaan ALLAH S.W.T . amin~~~

ok lah korang strait to the point .
aku bukak profile ALif aku nampak ade music video tajuk nye "Sepasang Kurung Biru".
aku dengar lagu tu betul betul .. aku hayati setiap lirik lagu nya ..
TETIBE !!!
aku terkenang kenangan aku beraya dengan seseorang yang pernah bertahta dihati aku dulu .
pade tahun 2009 . aku dengan dia rancang nak pakai baju colour same same .
aku ingat lagi time tu kiteorang nak pakai baju colour purple . wahh bestkan .
rindu sangat time tu . bertape indah nye raya tu .
tapi tu semuanye hanya kenangan yang dah lame berlalu .
dah takde ape yang boleh dibuat . dia dah pergi tinggalkan aku tuk selamanye .


awak Alif Asyraf kekasih yang saya sayangi .
kalau awak bace blog ni . saya tak ade niat nak sakitkan hati awak .
saya cuma terkenang kenagan yang lalu dan saya janji saya akan lupekan nye .
InsyaALLAH ...
tahun ni kita bina  kenangan kita bersama ye awak .
kita buat lagu "Sepasang Kurung Kuning" ye awak . heehee :))
tapi ade soalan yang saya tertanya tanya .
awak teringat kat sape sampai share lagu tu kat FB ekk ?? ^,^?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love