Followers

Wednesday 23 November 2011

it`s hurt to forget !!!

Assalamu`alaikum and hye .
huuu sekian lama tak update blog . cehwah ayat hahah .
title hari ni tak tahu nak tulis apa .
nanti ada orang comment "tak payah tunjuk sangatlah broken heart kau tu"
hahahuahuahua funy funy .. aku peduli apa ?! #ayat baru . heee .

ok hari ini hari rabu ,
bertarikhkan 23.11.2011 pada jam 10.37 tamatlah sudah alkisah bercouple mereka ini ..
haha ayat . ok untuk makluman semua aku dah single .
ada sebab ? aku sendiri pun tak tahu sebab apa aku clash . huuu SEDIH !

ok mulai sekarang tumpuan aku hanya pada pelajaran .
tahun depan sudah mula kehidupan aku sebagai calon PMR !!!
ketark cek di buatnya . hahah .

hari ni tak ada mood lah nak update blog .
biaselah hati tengah pilu .
tapi aku masih boleh tersenyum buat semua yang tersayang :")
dalam senyuman ada tangisan .. kan kan kan ..

ini ayat yang selalu aku ingat .
"easy to forgive but hurt to forget!"
tak semudah tu aku lupa kan kenangan yang telah tercipta .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love