Followers

Sunday 18 September 2011

luahan hati

ok malam yang menyejukkan .
aku baru masuk rumah .
lepak dekat luar sorang sorang dalam keadaan kehujanan .
kesah ape hujan ,, nak demam ? demam jelah 
lepak di luar mencari ketenangan dan idea .

ok berbalik ke topik yang ingin di katakan .
buat masa sekarang jarang msg dengan Alif ..
sebab hari tu ada masalah sikit .
tak ape aku faham ..
lagi pun ,, lagi berapa bulan dia dah nak SPM kan .
study elok elok k awak :))

tadi petang ada pergi tengok movie dengan Alif .
cerita Raya Tak Jadi .
lepas tengok movie tu lepak kejap .
tengah lepak dengan dia ada buat sesi "luahan hati" .
dia ada cakap yang dia terjatuh semalam .
ok selama ni aku tak dapat bayangkan kalau aku kehilangan dia buat selamanya .
kehilangan orang yang aku sayang , yang aku hargai , yang special and yang aku cinta .
Ya Allah jangan lah kau amik orang yang ku sayangi dari hidupku .
yes dia berjaya menitiskan air mata aku .
ada satu part ni memang agak macam sedih .
dia kata yang sama ada hubungan ni akan kekal ke tak .
sebab aku dengan dia still skolah kan dan tak tahu umur panjang ke tak .
ok series an again air mata hati aku menangis .
dalam hati ku berkata .
please lah tak nak ada kata putus .
please lah jangan mainkan perasaan aku .
please lah jangan tinggalkan aku walau ada perempuan lagi perfect dari aku .
please terima aku dengan seadannya .
tak sanggup nak kehilangan kau !!!
belajar mencintai orang yang tak sempurna :")


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love