Followers

Sunday 4 September 2011

Hari Raya

Assalamualaikum .
haihaiahai ..
wah sarang burung jadinya blog aku ni .hahahah .
biaselah raya sakan kan . huahuahua .

Hari Raya memang best .
best sangat sebab tahun ni semua bagi duit 10keatas .
*ada yang setengah tu 2,3,4,5 ringgit la . hahah .
besyukur je lah ape yang ade kan . huhu .
malas lah nak citer panjang2 . bosan nanti .
nanti kang ade yang tenyembur nyembur bace . hahaha .

sila lihat gambar family saya di bawah ni
ni family abang aku yang sulung :))
  
ni family pak mak endok aku . ni baru sikit ade ramai lagi :))
 
 ni family mak endok + mak aku + pak usu :))
 ni adik beradik aku xcukup 2 ... heee :))
 ni family abang aku yang no 2 + dak kecik uw pinjam jap . heee :))
 yang ni cucu mak aku 10perempuan+1lelaki+yg bwah at tngah tu nyemak jap .. *xcukup 3 , 3 tu dok melaka :))
 ni menantu mak aku . baru 3 jer untuk anak lelaki la . kosong ade lg 3 . hahah :))
 family abang aku yang 1st lg :))
 ni family abang aku yang ke3 :))
semua nye dah berfamily .
aku ni bile lah ek . 
*tunggu 7tahun akan datang eh . insya ALLAH :))
Alif <3 heee haaa huuu
GATAL !!!
heeee suke ar . welkk :P
k la bye I_I
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love