Followers

Thursday 10 November 2011

Anak Manja

Assalamu`alaikum and hye .
sorry asik muka aku jer yang post kan . aku dah cakap ,, aku tak ada kerja lain dah . huu . back to tittle ..
aku memang anak manja . nak kata terlampau manja tu memang dan kadang-kadang . aku paling manja sangat sangat dengan ibu . memang manja gila gila samapai nak lepaskan pun susah . Qila pena tanya "nanti macam mane kau nak sambung belajar ? macam mana kau nak kahwin ?" Jawapan aku "aku bawak mak aku sekali duduk dengan aku teman aku sambung belajar ,, dah kahwin aku jaga mak aku , kalau husband aku tak nak dia boleh cerai kan aku . sila kan cerai , aku tetap nak dengan mak aku!"

ok dekat sini mungkin korang akan fikir aku akan sentiasa bergantung pada mak aku . TAK ! aku tak nak bergantung pada sapa sapa bila aku dah berkeja . jasa mak aku korban selama ni memang susah untuk aku balaskan dengan duit dengan kekayaan dengan segala galanya .nekad aku ,, niat aku cuma 1 aku nak bercakap or twitter or facebook MENTERI mintak tolong sangat sangat lepaskan mak aku dari muflis . aku nak bawak mak aku pergi haji sekali lagi kalau boleh aku nak bawak papa , umi , qusyairy and tokwan . sama sama menunaikan haji and boleh ziarah kubur arwah tok dekat sana .

aku tak tahu kenapa berat sangat hati ni nak pergi duduk dengan papa and terpaksa tinggalkan ibu untuk sementara . macam ada yang tak baik jerr nak jadi . orang kata jangan fikir bukan-bukan . tapi hati ni perit rasa nak tinggalkan ibu walaupun sekejap. ok pengalaman aku kecil kecil dulu masa ibu pergi haji . aku rindu tahap gaban sampai aku cium bau baju ibu , menangis malam2 sebab rindu sangat dengan ibu , aku kalau rindu ibu mesti aku batuk kering tak berhenti ,, sampai pernah sekali batuk bedarah . kalau jumpa ibu terus batuk tu berhenti serta merta . pelik kan tapi benar .

ok lah tu jer tuk malam ni . nanti aku jadi pergi or dah sampai kemaman aku bagi tahu k .
~~malam ni tido sebelah ibu lagi . esok pagi buat suprise dekat ibu :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love