Followers

Wednesday 9 November 2011

Blablabla +_+

Assalamualaikum and hye ..
post lagi,, tak ada kerja lain ke aku ni ? hahah memang tak ada pun .. dah start cutikan so... buku kita tutup sekejap . heee nanti dah nak sekolah buka buku balik . huu . ok hari sabtu ni aku dah gerak balik kemaman . nak kena beli tiket bas turun dekat kuantan and blablabla . hahaha . takut boleh tak nak pergi naik bas sorang sorang ? bolehkan ? mestilah boleh sebab aku anak dara peh "suci lagi tau" heheh . walaupun dah pernah naik bas pergi kemaman sekali tapi aku tetap takut . sebab  masa 1st time tu lah aku naik bas ada pak cik GATAL tengok my susuk tubuh . haiissh kurang hajar kau pakcik ,, kan dah kena karatih dengan papa .. padan muka kau :D . ok ok sebenarnya aku risau sangat nak pergi ni . risau yang macam tak kan jumpa korang lagi ."apa kau mengarut nyah ,, jangan cakap bukan2" seriuos tu lah perasaan aku sekarang tau . aku mohom doa korang semua supaya aku selamat menuju ke desinasi "lagu Dato` Siti jap" hahaha .

ok sebelum tu nak say something to my best friend ni Siti NurAqilah , Nurul Atiqah"eyka betul xname kau lupalah" and kepada sesiapa yang aku kenal ,, korang kalau ada masalah apa yang nak story morie just call or msg aku k . aku sudi dengar masalah korang . jangan angap aku sombong or member tak boleh pakai k . aku jauh mane pun aku tetap ingat korang tau . jaga diri baik2 . jangan noty2 dengan BF k "berdosa nanti tuhan marah" heheh . Aqilah nanti aku balik kita meow ,, meow puas puas k . hahah . take care sayang ku semua . muah sikit sampai lebam .. hahah .

ok ni last kepada sesiapa yang nak ambil SPM especially kakak2 abang2 SMKTUN ,, yang aku kenal or yang aku tak kenal just baca jelah apa yang aku tulis untuk korang ni . sebelum tu tengok gambar ni .

GOOD LUCK GUYS !! .
banyak banyak mohon doa .. jangan dengan doa jer . buat solat hajat . jangan buat solat hajat jerr solat taubat sekali . jangan solat taubat jerr mintak maaf dengan mak , ayah , adik beradik and supupu sepapat . jangan dengan family jer dengan member , ex2 korang and blablabla . buat dengan sepenuh yakin . jangan terlampu gabra sangat tau nanti takut tak boleh jawab lansung .. ok ingat pesanan aku tau .. Love You All <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love