Followers

Sunday 22 January 2012

di sebalik 21.01.2012

Assalamu'alaikum .
hai awak semua sorry dah lama tak update blog .
saya busy sikit untuk focus pada sekolah dan pelajaran .
jangan marah tau ..

hari ni saya baru sampai JB . semalam saya pergi Melaka untuk edarkan kad perkahwinan kakak saya di kampung . saya tidur semlam sahaja . hari ni dah balik . semalam kami (ibu , adik dan saya) bertolak pada pukul 8.00 pagi dan sampai pada pukul 11.55pagi . saya rasa pergi terengganu pun ada . hahah . tak apa . biar lambat asal selamat .

semalam kira-kira pukul 4.35petang saya jumpa dia . siapakah gerangannya ? Hadi Fikri lar . siapa lagikan . huhuhuhu . best dapat jumpa dia . best sangat . dapat jalan-jalan dengan dia (naik kaki) naik motor berdosa . hahah :D . kami tetap menjaga batas antara satu sama lain . no touch and no kiss . huuuu ;) kami balik pada pukul 6.55, dia hantar saya depan rumah macam mana dia ambil saya di depan rumah . itu baru lelaki yang bertanggungjawab . huhuhu . walau hanya 2jam 30minit kiteorang berjumpa. bagi saya 2jam 30minit tu sangat bermakna . kalau tiada 2jam 30minit tu mungkin kami tak dapat jumpa . so kepada semua hargailah masa k . huhu .


ok di sini saya ada sekeping gambar semasa kami berjalan . huhu . 
sorang comel sorang montel . 
doakan kami kekal hingga ke akhir hayat kami <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love