Followers

Thursday, 26 January 2012

Memahami !

Assalamu'alaikum .
hari ni hari khamiskan . lagi berapa hari jer nak naik sekolah . kerja sekolah baru siap 85% . huhu . lenguh rasa tangan nak siapkan kerja yang berlambak macam kayu balak . hahah . hari ni update blog dalam keadaan yang tak stabil tapi masih boleh releks lagi . huhuhuhu .

betul-betul dugaan yang melanda . hanya mampu sabar saja lah . aku manusia yang malas nak layan gaduh-gaduh ni . malas nak besar2 kan lagi masalah . aku salah cakap sikit jer dah jadi satu masalah . haaduuh bukan senang nak jaga hati kapas ni . ni kalau aku mengadu dekat blog ni . aku tak tahu lah dia nak kata apa . biar dia baca lagi bagus . aku nak dia tahu . nak tak nak terima . sebab ni memang diri awak yang saya perhatikan selama kita kenal .awak saya minta lah . jangan masalah kecil nak di besar2kan . saya ni bukan jenis nak bergaduh jer . saya jenis yang xlayan sangat emosi ni . saya minta awak boleh faham dan jangan nak besar2kan masalah kecil lagi . saya letih tau . lagi 1jangan nak bersangka buru . PLEASE THING POSITIVE .

ok tu jerlah . awak fikirlah baik-baik k .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love