Followers

Friday, 26 August 2011

Wish for Hari Raya !!!

Assalammualaikum .......
awakkk .. saya chek in nak raya ni .
heeee . chek in eh cam nak masuk hotel jer . bahahaha ..

ok awak ok awak ..
saya tahu saya dah lari entry ni .
sabar lah SAYANG . eceh sayang nanti Alif mara lah . buhahaha .
ok ok mai rapat rapat . 
cek nak habak kat hampa semua yang baca ni .
cek tadi pagi jumpe seseorang yang cek da teramat amot rindu .
haaalaaa haaiii godik nya . suke ar :PP
cek jumpa PAPA kesayangan cek .
dia baru nak melangkah masuk umah ja ..
cek yang kat sofa tengah tebonkang lagi dah bangun pi kejar dia .
aaalaaahaaaiii tahu cek wat pa .
cek peluk cek cium muah muah muah dia . ohhhsss sedih nya ^_^-

ok tu lagi satu dah lari entry ..
haaayaaa amoi manis awak sudah lari lorrr ..
ok ok ok apek tua .. huahahaha ..
ok sebelum telambat nak wish & ada lagi 3hari jeer kot nak raya .
dalam mase 3hari korang comferm takkan on9 kan sebab nak prepair untuk raya .
ok ni wish tuk semua yang sudi baca k :))

dengan terjegat kat depan notebook ni .
saya CITY QURAISYAH BINTI MA`MOR .
shot name ARIANA :))
ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ..
dengan ini saya mohon kemaafan kepada saudara dan saudari yang mengenali saya .
semoga anda semua berbahagia di hari raya yang INDAH ini .
"ingat jangan main mercun .. masuk sekolah nanti aku nak semua cantik cantik and handsem handsem eh.."
ok Sayang korang semua ..
MUAX MUAX sikit >_<


Assalamualaikum O_O
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love