Followers

Wednesday 5 October 2011

HuaaaaHeeee

Assalam`ualaikum
alhamdulillah .
aku hari ni ada masa untuk update blog ni .
semua nye da tukar .
lagu , background , gambar , "pakwe?"
pakwe aku buat apa nak tukar .
setia pada yang satu lah . :P 

ada banyak crita nak di critakan .
crita ni tak lapok lagi . 
masih fresh tau . huhuhu..
sebenarnya sejak hari tu aku lansung tak call papa .
nak kata merajuk entah la .
tapi semalam papa call aku .
suara papa suara manja . huuiiikk aww aww
# kehkehgedixjap .
rindu sebenarnya kat papa .
tak apa nanti Insya Allah aku balik kemaman.

haaa ni citer pasal berboy aku .
dah agak lama tak call dia .
dia pun dah agak lama tak call ..
huuuu # rindutau .
tapi tak apalah untuk kebbaikan dia .
dia nak SPM kan .
so aku kene lah banyak memahami dia .
ALWAYS memahami awak kan "_" .
haaaiiissshhhh ..

tu jer crita aku ehhh .
tak muatlah nak crita panjang2 .
MALAS !!!!
kehkehkehkeh jangan marah ehh . 
buax buax buax tu korang :*
# thanks sudi baca k .. :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love