Followers

Sunday 30 October 2011

Bukan Senang

Assalamu`alaikum ..
dalam kebosanan yang melanda tiba-tiba aku teringat orang yang selalu dalam hati aku .
yang dulu pena sayangi aku , menjaga aku dan segala-galanya .
TAPI ..... kini dia pergi untuk selamanya ..
mungkin bukan jodoh aku dengan dia di dunia ni .
ni orang nya . comelkan n hensem buat aku . pade korang mybe xkan . (KESAHAPA!)
sayang aku buat dia tak kan pena hilang untuk selamanya .
cinta aku untuk dia kekal di hati ni .

ok balik pada entri bukan senang untuk aku lupakan dia .
bukan senang weh .. makan masa , makan perasaan yang mendalam ..
tapi aku redha dan tetap harungi semua ni ..
sampaikan aku terpakse susah untuk menyintai orang lain ..
sepeti si dia ALIF .
memang susah , hanya kasih sayang aku dapat beri pada dia .

TAPI .. sekarang tak lagi .
kasih sayang , cinta aku tetap untuk dia .
seperti aku menyintai arwah dulu .
aku harap aku dibalas dengan perasaan yang sama .
walau sememangnya Alif susah untuk menerima aku berada dalam hati dan situasi dia .

WO AI NI ... NAAN UNNAI KATHALIKAREAN ... SARANGHEAYO ... AISHITERU ... I LOVE U ..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love