Followers

Sunday 16 October 2011

Sila Fahami Saya !!!

Assalamu`alaikum ...
blogger sekalian sorry dah lame tak story2 kan .
bukan apa keadaan tak mengizin kan .
banyak benda yang lebih penting . huuu .
jangan mara eh blog aku ni ..
hehehe ..

ok semalam aku sepatut nya g kem perdana kat sekolah .
tapii ...
ada yang tak mengizin kan .
papa aku baru balik hari jumaat tu .
aku mintak izin dekat semua yang ada .
dan keputusan tidak mmengizinkan aku pergi lagi banyak daripada yang mengizinkan .
sebab tak mengizinkan ialah ,,
papa aku dah 2minggu tak balik JB ..
anak mana tak rindukan ayah nya sendiri ,, ayah mana takrindukkan anak nya sendiri ..
aku mintak korang faham keadaan aku .
aku bukan selalu dapat spent time dengan family hari2 macam korang .
family korang always ada dengan korangkan ,, hampir tiap2 hari kan .
tapi aku . 
dua minggu sekali baru balik ,, lagi teruk 4bulan lepas umi aku besalin baru balik .
rindu tak rindu aku dekat papa aku .
so aku mintak sangat korang faham aku k ..
k lah len kali kita berbloging lagi . 
aku nak tito dah nantok sangat .

malam semua sayang sayang .
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love