Followers

Monday 5 December 2011

Allah Maha Adil !

Assalamu'alaikum and hye ..

hello guys .. hari ni nak story something yang memang selama ni aku perhatikan dan aku abaikan saja .. apa yang aku tak pernah dapat semasa dengan "dia" tapi sekarang aku dapat dengan Hadi . BETUL ! Allah tu maha adil . Allah pisahkan aku dengan "dia" sebab ingin pertemukan aku dengan yang lagi baik dan yang lebih menghargai aku . aku tahu siapa2 yang kenal aku dengan "dia" dulu and tak tahu cerita tengah sebuk tuduh aku curang dengan "dia" . aku cuma nak bagi tahu , korang tak berada di tempat aku semasa dengan "dia" . So ,, JANGAN NAK BANYAK BUNYI !!! ok sayang korang sangat <3 !

saya bahagia dengan awak untuk masa sekarang . tapi jangan sekarang jerr awak layan saya baik and ikhlas . saya hargai apa yang awak buat untuk saya dalam masa beberapa hari ni . tu lah saya minta jangan beberapa hari , jangan beberapa minggu , jangan beberapa bulan and jangan beberapa tahun !


thank you for this ! I L Y <3 !
QuraisyaHadi <3
jujur ! aku tak pernah dapat dari mana2 lelaki yang sudi edit gambar macam ni ! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love