Followers

Saturday, 31 December 2011

kenangan 2011

Assalamu'alaikum ..
tittle hari ni kenangan 2011 . huu rasa sedih nak tinggalkan tahun yang banyak membawa aku ke erti kesabaran dalam menempuh segala dugaan . sebenar nya aku nak cerita segala yang berlaku sepanjang 2011 . banyak duka , sedih , pilu , pahit , gentir , cabaran , suka , manis , masam , masin dan lain-lain . jujur bukan senang nak lalui apa yang Allah duga untuk kita .

01.05.2011
hari yang sangat menduka citakan aku . kehilangan seorang yang aku pernah sayang . memang sukar untuk menerima kenyataan yang dia dah tak ada . tapi tak ada seorang pun yang tahu aku sedih dengan pemergian dia . cuma umi yang banyak bagi aku semangat untuk tempuh dan teruskan hidup walau dia tak ada . terima kasih banyak umi .

14.07.2011
tarikh perkenalan aku dengan sesesorang yang telah membangkitkan semangat aku . aku rasa aku dah pernah ceritakan . huu tak payah cerita lagi k . tapi sekarang kami hanya lalui hari masing-masing sebagai kawan . walau apa pun kami tetap kawan . ada jodoh ada lah . sekarang tak payah fikir jodoh-jodoh lagi . belajar penting :) .

22.07.2011
penantian berakhir dalam keluarga aku . kelahiran dia telah membawa sinar dalam keluarga aku . gembira bila aku dapat merasa menjadi kakak kepada seorang adik lelaki . dia telah mengubah segala-galanya . akak sayang awak adik . muaah :* .

30.08.2011
haaa . hari raya yang sangat sronok . beraya di kampung melaka sebelah ibu ku . beraya dengan cousin yang sporting habis . beratus gambar kiteorang snap . hahah . hope tahun seterusnya lagi seronok dari tahun ni .
amin :*

itu saja yang aku ingat . kenangan and dugaan yang aku tak akan pernah lupakan .
di sini aku ingin ambil kesempatan .
aku nak minta maaf kepada semua yang kenal aku .
yang pernah kene marah ke
yang aku pernah tertengking ke
yang pernah kene maki ke .
yang mana dosa aku tak nampak . harap korang maafkan lah eh .
kita berbaik-baik lah di tahun baru iaitu dia tahun 2012 .
i love you all <3   MUUUUUUUAAAAAAAH :*




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love