Followers

Saturday 3 December 2011

Hadi Fikri

oit oit .. ngeeeh rindu aku tak ? =) .. tak rindu ,, ok sila angkat kaki kau sekarang . ceeh waah . kejap ! Assalamu'alaikum .. dah lama kan aku tak update blog ni . dah bertukarkan blog aku ni . huuu ni bukan kerja aku ,, ni kerja boy aku .. sapa boy baru tu ?? ngeeeh sendiri buka sendiri tengok lah kan ..
hehehe ok back to tittle . aku kenal dia mengambil masa yang singkat . tapi cara dia layan aku memang baik .
baik terlampau baik , tapi tak tahu lah kalau belakang aku macam mana kan . sebab aku dengan dia berasal bersebelahan negeri jerr . alhamdulillah dia boleh terima aku seadanya , tak kisah lah aku ni gemuk ke kurus ke . huu tu yang buat aku lega sikit . ngeeeh .



comelkan muka dia . dia ni kaki gambar ,, macam aku . jyeaeah :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love