Followers

Monday, 4 July 2011

Assalamualaikum ..
aku miss giler nak berblogging .
memang lame giler xupdate blog .
mcm aku nak ceritakan untuk korang .
mcm-mcm jadi pade bulan6 , kadang2 aku terpikir bulan6 ni agak lah macam sial .
menangis aku tiap2 malam kerana masalah yang timpa aku .
aku yakin itu dugaan dari ALLAH untuk aku mengigatiNYA .
aku terima semuanya dengan rela hati .
alhamdullilah aku dapat harungi segalanye dengan agak tenang .
aku yakin ALLAH tu maha penyayang .
bulan yang lepas aku lupakan dan semuanye aku jadikan pengajaran buat aku .
aku doakan semoga bulan yang datang ni akan memberi aku pelbagai kenangan dan pengajaran yang lebih baik buat diri aku sendiri .
INSYAALAH .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love