Followers

Wednesday 6 July 2011

Assalamualaikum ...
haaiiisssyuuuummm ... bersin sudah , hahahah ^_^ .
entry saya tuk malam ni agak lah menyedihkan hati saya ..
hahah it`s about MY LOVELY LANGSI .. hahaha , jahatlah saya panggil dia langsi .
xmo xmo xmo ye wat macam tu .
ari ni kedit abis , battery fon abis . ape lg nak abis ? haaah .
tadi dok tunggu battery full . pastu wat CALL ME BACK .
dia call saya , dia cakap dia dah xdok taman U .
OHH MY GOD !!
dia kata kene dok 5KEDAI .CHOOPP!
kat area situ memang ade 5KEDAI je ke ?
hahaha . "sangat bodoh soalan itu" ...
dalam hati sedih siak . baru 1hari xjumpe dah rase rindu sangat kat dia au .
awak  xsuke saya rindu dia "HOW CARE ?!"
dia kata dekat saya dari sini jauh nak gi sane ..
nanti dia dah beli moto dia dok taman U balik .. ok lah saya boleh terima .
lepas tu ada satu bunyi ni yang paling saya BENCI . 
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut ...
tande nye kredit abislah ..
hemm cedih ar baru dapat cakap sekejap jer .
xpe janji dapat cakap dengan dia . heheh .
LOVE YOU !!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love