Followers

Sunday 10 July 2011

haruskah aku diperlakukan sebergini ?

Assalamualaikum ...
ok entry aku kali ni betul2 sedih ..
semalam 9july an .. aku hangout dengan qila .
mula2 memang best dapat hang dengan dia .
yelah dah dekat 3minggu aku xjumpe dia .
last2 nak balik aku yang tetibe sedih .
aku gaduh dengan Aaron Gracen .
sebabnye aku keluar xbagi tahu dia .
dia lepaskan aku dengan sebab xmunasabah tu .
kenape dia xpikir panjang sebelum nak buat sesuatu keputusan tu haa ..
tau x sekse nye hati aku ni .
aku terjerit telolong merayu kat dia aku xnak putus .
tapi dia sanggup tengok aku terluke kan .
perit sial hati aku ni . tuhan je yang tahu !!!
aku pun baliklah malas nak stay lame2 kat situ .
aku g umall . aku sambung lagi merayu dekat dia .
dia xnak dengar jugak .
qila amik enset dari aku .
qila cakap dengan dia .
lepas tu dah ok .
aku gi lah karoke jap dengan qila nak hilang stress yang teramat ni .
dia call qilla . dia dengar aku tengah karok .
dia marah aku . aku cakap faham lah aku tengah stress .
ok dia faham . ok lah .
lepas karok aku balik . aku msg dia kate nak balik .
dah samapi rumah aku try call dia .
dia xangkat angkat . aku msg qila suroh misscall dia jap .
rupenye dia off fon .
dri pukol 8 lebih sampai sekarang aku still call . 
aku risau sangat & aku rindu dengan dia .
perlu ke alu diperlakukan sebergini ???
aku sayang dia sangat2 & aku cintakan dia .
kite nantikan jawapan esok .
kalau xde enntah lah . 
doa2 lah dia ada n jawap call aku .
AKU RINDU KAU Aaron Gracen .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love