Followers

Friday 29 July 2011

KEM di TANJUNG LABUH .!!

Assalamualaikum .
tuan puan tompang lalu saya nak type ni .
ok guys i`m back .
huhuhu rindu la kat blog ni.
yela 4ari xde dekat rumah . huhu .
4ari msti ade citer tol x. heheh .
pergi mane ek 4ari tak de ni .
pergi KEM PENGAKAP JUBIL INTAN. TANJUNG LABUH,BATU PAHAT,JOHOR .

1st kiteorg gerak pukol 11 lebih kot .
sampai dekat situ pukol 3 .
sampai jer WOoOoOo ramainye manusia . hahah *jakun jap .
da selesai semua urusan time untuk bahagikan kumpulan .
ohh God sememangnye tak nak terpisah dengan Eyka .
tapi nak buat macam mane terpakse merelekan . huuu :P
ok aku masuk dalam Group No.7 ..
huuu tengok bederet manusia terus dlm kepale macam mane nak kenal dengan manusia seramai ni .
hahah *giler , cengang jap .
masuk waktu malam .
kiteorang di hujahkan ceramah tentang radio amarto .
best la dapat belajar pasal radio amarto . huuhuu .
dlm pukol 12lebih macam tu baru masuk tido .

esok nye macam2 aktiviti kiteorang buat .
haaa pening nak ingat balik aktiviti ape .
sendiri ingat la eh .
hahahah .
malam nye kiteorang tak tido pun .
overningt !! best giler !!
huhu . jgn pikir len k .
kiteorg xtido sebab buat gejet k .
harap faham . hahah .
mmg best la dpt overningt ngn goup7 .
malam yang tak kan pena aku kupe kan . huuu

esok nye ari ke3 .
huuu sambung aktiviti semalam yang ade takabis lagi .
huuu sepanjang aktiviti mengantok sangat .
penat giler .
tu lah sape suruh xtido . huu *suke lar . xP
petang nye kiteorg ade test .
nasib dapat jawab test tu .
kalau diikotkan mengantok ni nak aje aku tido .
malam nye terus tido huuu penat giler2 .

hari ke 4 .
ohhh god hari last la .
sayang nye nak tinggalkan member2 baru .
hummmm .
pagi nye ade latihan penutupan rasmi .
huu sedih nak cerita time latihan ni .
memang sedih sangat .
kenape lah aku boleh tombang time buat latihan .
tengok nak kawad untuk time last pun tak boleh .
ishh geram la .
time orang buat latihan & majlis penutupan rasmi
aku rehat dekat bilik rawatan .
orang tu kate muke aku pucat macam mayat time rehat .
diarang ingat aku da Mati .
eh tak baik tau cakap macam tu sedih aku dengar .
tapi aku hidup lagi . tak mati lagi . hehehe .
diarang kejut aku .
aku ingat semua da nak bertolak balik .
terus aku sadar cari member2 .
huu selamat dapat jumpe lau tak rindu kering aku .
hahhaha .
sayang korang la .. rindu sangat dekat korang .
hummmm .
sampai sini jer la entry aku .
sakit kepale nak ingta balik . heheeh .
always make me smile :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love