Followers

Sunday, 10 July 2011

Kepiluan Hati

hye ...
hari ni dah dua kali aku berblogging .
hemmm ..
biase lah hati tengah sedih kan , memang macam ni ..
aku sendiri xtahu ape dah jadi pade diri aku .
selepas kejadian semalam yang menimpe aku .
sedih pilu rase nye yang hanye dapat aku ungkapkan .
di sudut hati aku yang paling dalam aku nak je bunuh diri .
itu yang aku mahu .
aku dah terlalu bosan dengan kehidupan yang aku lalui .
entah bile aku nak temui kebahgiaan .
entah bile aku dapat tersenyum dan ketawe seperti dulu .
kenape KEBAHGIAN yang selame ni aku angankan xpernah menjadi kenyataan ..
kenape KESEDIHAN yang menimpe aku ..
ape yang aku dah buat .
semua perintahNYA aku lakukan ...
tapi kenape aq di perlakukan seperti ini .
seperti aku ini tiada hati dan prasaan .
aku manusia biase same seperti manusia yang lain .
tapi kenape .. kenape dan kenape ..
YA ALLAH ,
berikanlah aku pertunjuk yang benar suupaya aku dapat melalui dan harunginye
dengan mudah dan tenang di sisi MU ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love