Followers

Thursday 4 August 2011

GEMBIRA !!!

Assalamualaikum ..
gooninht you all ..
huuu 2,3,4 menjak ni saya happy sangat2 lah awak .
saya jadi ting tong lah awak ..
saya senyum sorang sorang tau awak ..
JUJUR saya tak penah macam ni sejak ketiadaan arwah .
hoooosssssh memang gila !!!
"hahahahahha" tengok saya gelak . :D:D:D

ok saya story eh nape saya boleh jadi macam ni .
on 14 JULY 2011 ..
saya chat dengan ALIF ASYRAF LOPOT .
huuu macam macam soalan and berbalas dengan macam macam jawapan .
memang tak boring chat dengan dia , hampir setiap malam saya chat dengan dia .
dah dekat 1minggu macam tu kiteorang chat dia mintak no saya .
huuu mule mule tu teragak agak saya nak bagi . 
tapi tak ape lah niat dalam hati just msg and call jer kan .
satu hari tu dia ajak saya ke saya ajak dia .
tapi yang saya ingat dia bawak saya ziarah kubur arwah .
saya beterima kasih sangat sangat sebab sudi bawak saya .
dah dekat 2minggu perkenalan kami sebagai kawan .
pade 1st AUGUST 2011 bersamaan 1RAHMADAN .
telerai segala persoalan dalan hati .
huuuuu itu lah yang membuatkan saya happy awak .
hari yang sangat bersejarah buat saya .
dan awak lelaki yang boleh bukak pintu hati saya macam arwah dulu .
tapi tak ade niat saya nak beze bezekan awak dengan arwah .
kelebihan yang sangat saya suke awak SUKE buat SAYA SENYUM SORANG2 .
hahahahahaha :D:D:D:D .
thanks awak sebab boleh buat saya tersenyum lebar lebar macam dulu .
CINTA DI MUKA BUKU ~~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love