Followers

Wednesday, 17 August 2011

akibat kebosanan .

Assalamualaikum .
ok malam ni sungguh membosankan . dah tak macam hari hari biase . handfon pun takde kedit . so tau tau lah kalau dah takde kedit ta leh nak msg sape sape . bosaan kan ?? hemmm .. now 10.29 dah dekat 10.30 time tuk tengok citer  kitab cinta . best lah juga crita dia . lain dari yang lain kisah percintaannya.
 ok lah malas nak membebel panjang2 lagi .. 
aku sebenarnya ta tau nak buat entry ape sebenar nye .. aku dah bosan sangat ..
hemm cepat fikir .. hummmmmmm ????
aku buat ayat k .. agak jiwanglah juga .
ape korang tak suka ? ok sekarang korang boleh angkat kaki tu tinggi tinggi .. tinggi lagi .. ok BYE !!!


THIS FOR YOU ..

PICTURE 1ST ..

YOU    MAKE    ME     CRY          ..      T.T
YOU    MAKE    ME     SMILE      ..       :))
YOU    MAKE    ME     LAUGH    ..      :DD
YOU    MAKE    ME     SHY          ..       ^_^
YOU    MAKE    ME    CRAZY      ..       (-_-)

YOU    MAKE    ME    FELL   YOUR   TRUE   LOVE   <3<3

THANKS FOR THE ALL .

I LOVE YOU ALIF ASYRAF .




suka tak ? tak suke leh berambus sekarang . hahahha .
ok dah penat nak tidor .
Good Ningth .. Sweet Dream .. Sayang Korang ..  Jumpa Dalam Mimpi ..
Thanks For Read .. Muah Muah Muah Muah <*> ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love