Followers

Monday 8 August 2011

Merindu

Assalamualaikum ..
heee goodningth sape2 yang sudi bace blog ni tengah malam mcm ni .
saya boring lah tak tau nak buat ape .
boring boring update jer blog ni kan . 
huuuuuaaaaaa  ... menantokx la ..

haaayaaa ..
tadikan time saya tengah cari lagu saya ternampak tajuk ni
"KU MERINDU"
terjakun jap nampak tajuk tu . hahah :D:D:D
terus saya play lagu tu . huhuhu ^_^
mesti ada sebab kenape saya play lagu ni .. an an an ..
a`ah memang ade sebab ...
sebab nye an .. saya rindulah dekat ALIF ASYRAF LOPOT .
indu sesangat .. tak tahu la kenape rindu sangat sangat .
mybe sebab tak hangout kot dengan dia hari tu .
hehe ngade ngade kan budak kecik ni . 
suke ar boy aku ! kesah sangat pulak aku korang tak suke :P:P:P

terjumpe pulak pic ni tengok lah kalau tak bosan . hee:))
ape ape pun saya tak pena boring dengan dia .
thank you awak .
Sayang Awak Giler Giler !!! hahah :D
Rindu Awak Sangat Sangat !!! huhu ^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love