Followers

Thursday 25 August 2011

i`m sorry

Assalamualaikum .
malam sudah kan . hemm ..
sebenarnye aku update blog ni dalam keadaan aku tade mood lansung .
hemmm ... awak ! awak ! awak ! M. ALIF ASYRAF  !

ok awak saya mintak maaf .
saya tahu saya salah sebab saya TERMENGANJING .
bukan saya saja pun awak . niat saya nak gurau jer .
*tapi dalam hati memang ade rase nak menganjing ..
sebab awak tetibe cakap member awak tu cantik .
mane ade perempuan yang begelar "GF" tak kecik hati ..
pasal tu pun awak nak off call . nampak sangat yang awak cam nak sebelahkan dia .
and lagi saya mintak maaf sebab menyusahkan awak 
tunggu member saya yang awak kate "BODOH" tu .
kalau awak rase saya menyusahkan awak ok sorry .
and lepas ni saya tak kan mintak tolong pasal member saya lagi .
takpe lah yang penting kita da tak gaduh lagi :))

terpakse mengadu at BLOG .
takot leh Gila . *nanti Alif tak nak kat saya . :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright by Quraisyah edited by adifikri with love